fredag 2 oktober 2009

Full fart

Idag är det full fart här hemma med förberedelser inför inflyttningsfesten. Jag har städat, handlat och förberett en liten tävling medans Marcus var i skolan. Tänkte även hinna förbereda lite tilltugg som vi ska ha. Den första gästen kommer nämligen redan innan lunch imorgon. Det verkar som att vi kommer att bli 30-35 stycken och förmodligen sju av de ska sova över. Så ni kanske förstår att jag känner mig lite stessad. Men bara lite faktiskt. Känner att jag har ganska bra koll på läget. Det ska iaf bli jätteroligt. Kul att det kommer lite blandat folk.

2 kommentarer:

tove sa...

Jag vill ha bilder och rapport från inflytningsfesten! Bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder,bilder, bilder, bilder, bilder,bilder, bilder, bilder, bilder,bilder, bilder, bilder, bilder! :)

Viktor sa...

Tack för senast! Synd bara att min flickvän blev "trött" så snabbt bara...