söndag 18 oktober 2009

Ännu en helg är förbi

I fredags gick jag över till tjejerna med alla intentioner att följa med till Värmlands. Men under kvällen trillade det in mycket mer folk än det var tänkt från början och när Sofia ville åka ner på stan tyckte jag att det var alldeles för tidigt. Så vi blev kvar där när värdinnan åkte och vi var fortfarande kvar när hon kom hem.

Igår kom Marcus föräldrar hit. Anki hade bestämt att hon ville ha Cupido-sallad till lunch så vi började med en sväng på stan. Sen hann vi titta på Juventus-Fiorentina innan vi bjöd på trerätters middag här hemma. Kvällen avslutades med kortspel som självklart undertecknad vann. :)

Imorse började vi med den obligatoriska hotellfrukosten innan IKEA, Cervera och Willys stod på tur. Fullspäckat schema har det varit så Marcus och jag la oss och vilade en stund efter att de åkt hem. Nu sitter jag och följer matchrapporteringen av Guif-Malmö. Det ser lovande ut...

1 kommentar:

Har jag varit borta for lange sa...

Ar intentioner ett ord??