onsdag 28 oktober 2009

After...

Jag tror att jag valde den perfekta uppladdningen igår kväll. Det känns nämligen som att det gick bra på tentan. Jag kände mig inte direkt osäker på någon av frågorna och jag har nog aldrig skrivit så mycket på en tenta. Men det ska komma upp svarsmall under dagen så jag får väl vänta med att ropa hej tills dess iaf. Man vet ju aldrig. Men jag kan iaf njuta av att jag nu har fem och en halv helt lediga dagar framför mig. Det händer inte ofta att man är helt ledig. De första dagarna tänker jag ägna åt sånt som måste och behöver göras såsom städa, handla och gå ner med saker i källaren. Sen tänker jag bara göra sånt som jag vill göra; kolla på serier, läsa en bok, baka och vad som än faller mig in. :)

2 kommentarer:

sara sa...

Wohooo! Vad roligt. Men jag tror du glomde nagot du ska gora... blogga blogga blogga!

tove sa...

Det låter helt underbart! NJUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)