tisdag 22 september 2009

Såg ni oss igår?

Jag skymtade förbi väldigt snabbt så det var knappt så att jag själv hann uppfatta att det var jag. Men Marcus såg man desto bättre. Hans blårandiga tröja gjorde honom ganska lätt att få syn på.

Idag har det sett ut som det brukar göra i tentapluggstider. Vi började dagen med att tvätta sju maskiner. Sedan har jag satt ihop den sista nyinköpta möbeln - soffbordet - och ägnat en timme åt att laga mat - rösti med fisk. Visserligen har jag läst lite också, men jag kan komma på så många andra grejer som också måste göras och som för stunden känns mycket viktigare än till exempel ekonomisk brottslighet. Imorgon tror jag att jag åker till skolan och pluggar så att jag iaf får en effektiv pluggdag.

Det kommer att dyka upp en ny serie av inlägg här i bloggen - för- och nackdelar med samboliv. Eftersom att jag är nybliven sambo tänkte jag dela med mig av mina nyvunna erfarenheter av detta sätt att leva. :)

Inga kommentarer: