lördag 26 september 2009

Hemma i Tuna

Började hemmavistelsen med att gå en sväng på stan med Eve och lille Liam. Som för övrigt är världens snällaste unge. Han bara ligger i vagnen och ser nöjd ut, säger inte ett ljud - trots att han fått sina vaccinationssprutor tidigare på dagen.

Sen hann jag plugga en kort stund innan Carina kom över och hon, mamma och jag åt en jättegod middag och planerade Kinaresan lite grann.

Ikväll blir det fest med mina Eskilstuna-tjejer för att fira Camillas födelsedag. Ska bli jättekul att se alla igen. Det verkar som att alla är väldigt laddade så kvällen kan sluta hur som helst.

3 kommentarer:

Sofia Norberg sa...

hanna ja måste berömma dig för din nya uppdateringsfrekvens! =) ha så kul i eskilstuna men glöm inte att komma hem sen =)

Tove sa...

Jag tänker på er ikväll! Hälsa pinglorna från mig! Många kramar

Josephine sa...

mycket trevlig kväll,även fast jag alltid känner mig så gammal på krogen,det är strange....puss