tisdag 29 september 2009

Förkylning på g?

Känner mig lite hängig idag. Har ont och är stel i nacken och nu har det gått neråt i hela ryggraden också. Huvudet känns lite större än normalt och det är omöjligt att koncentrera sig på plugget. Med tenta imorgon och festligheter att planera till helgen är det helt uteslutet att bli sjuk nu. Därför gör jag vad jag kan för att motarbeta detta. Echinagard varannan timme, vitlökstabletter och alvedon är det som gäller. Håll tummarna för att det går över till imorgon!

1 kommentar:

Evelina sa...

hmm, sen i fredags är jag också stel i nacken, mitt går ner i armen oner till tummen. det måste gå något nu!?syster min hade samma symtom. illa.tack för i helgen, vaR KUL ATT TRÄFFA DIG! och vilken fin zlatan-tröja! dn om någon ska ju sitta ovanför sängen, det kan du hälsa flood! :) pusss