torsdag 23 juli 2009

Minisemester

Imorgon åker jag till London och hälsar på syrran. Ska bli så skönt att komma bort lite. Hoppas verkligen att det blir fint väder så man får se hur staden ser ut då. Som vanligt är det jättesvårt att packa. Jag ska bara vara borta i tre dagar, men ändå har jag jättesvårt att bestämma mig för vad jag ska ha med mig. Men nu måste jag bestämma mig för det börjar bli läggdags. Ska jobba till halv två imorgon iaf. Den här veckan har jag på fyra dagar jobbar två timmar och tio minuter mer än fulltid så jag har nästan tjänat in all tid jag tar imorgon. Så då blir det bara en ledig dag jag behöver ta.

Det är riktigt roligt på jobbet nu. Hon som jag vikarierar för har kommit tillbaka nu så den här veckan och nästa springer jag runt och hjälper till lite överallt. Det innebär att arbetet blir väldigt varierat och jag får lära mig nya saker hela tiden. Det känns verkligen som att jag och Anna gör någon nytta.

Nej, just det. Läggdags var det. Godnatt!

Inga kommentarer: