måndag 1 juni 2009

Sista veckan

Vilken underbar helg det har varit! Hela lördagen spenderades i Stadsparken med goda vänner, sallad och rosé med fanta. På kvällen åkte jag över till Malin och njöt av kvällssolen på hennes balkong. Marcus kom också förbi en stund framåt natten och Malin bjöd honom på shots. (Eller vem var det som drack de egentligen?)

Igår låg jag ute hela eftermiddagen och brände mig nog litegrann på ryggen trots att jag smörjde in mig flera gånger. Försökte få lite pluggande gjort men det gick väl sådär.

Nu är det bara fyra dagar kvar tills ytterligare en höst i Uppsala är avslutad. På torsdag kväll åker vi till Eskilstuna för sommaren. Men innan dess ska det hinnas med ett seminarium, packning och lite festligheter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malin är känd som "Svampen" tills vidare... / M

Sofia Norberg sa...

en höst i uppsala avslutad? jag tror de nog va du som fick i dig de där shoten!