onsdag 24 juni 2009

Äntligen är värmen här

Nu är det sommar på riktigt. Hur skönt som helst. Vi sitter ute på varje rast för att iaf försöka få lite färg. Det är konstigt vad vädret gör för humöret. Man känner sig hur pigg som helst.

Dagarna flyter på och ser i stort sett likadana ut. Måndagen stod ju ut lite med födelsdagsfirande. Jag är mycket nöjd med dagen och jag fick en massa fina presenter.

I övrigt försöker jag bara njuta av livet just nu. Jag trivs jättebra på jobbet och i mina Eskilstunatjejers sällskap.

Men nu kan jag inte sitta här längre. Balkongen och Tyskungen väntar.

1 kommentar:

Sofia Norberg sa...

åh visst e tyskungen bra =) fasiken de e så varmt här så det går inte att sitta på altanen o sola! idag ska ja pallra mig till havet där de fläktar lite. eru nå brun än? kram