onsdag 27 maj 2009

Jag ser ljuset i tunneln

Veckan började inte speciellt bra eftersom att jag blev magsjuk natten mellan söndag och måndag. Spenderade flera timmar på toan och gick ner två kilo på kuppen. Det var det absolut värsta jag har varit med om, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Usch, vad hemskt det var. Så på måndagen var jag helt matt och orkade inte göra många knop. Killarna fick alltså klara sig själva i skolan igen och det gjorde de bra. Därför var det inte så mycket kvar igår så vi blev faktiskt klara med det sista pm:et. En dag tidigare än beräknat. Vilket var jättebra för min del så att jag kan fokusera på spanskan istället.

Det enda som återstår av den här terminen nu är:
  • Spanska-tenta på lördag
  • Seminarium med opponering på måndag
  • Hemtenta nästa fredag

Utöver det gäller det att försöka hinna träffa Uppsala-gänget så mycket som möjligt innan alla sprider ut sig över Sverige och världen. Ikväll blir det Champions league-finalen hemma hos Eric. Heja Barca!

Inga kommentarer: