torsdag 7 maj 2009

Bloggtorka

Jag är ganska dålig på att uppdatera just nu. Det är alldeles för mycket att göra. Det är nu drygt fyra veckor kvar i skolan och under den tiden ska tre pm lämnas in och två tentor skrivas.

Det första pm:et ska lämnas in på tisdag och det ska handla om hur planeringen är tänkt att fungera på Scania. Vi var i Södertälje i måndags och gjorde två intervjuer. Men tyvärr passar de två intervjuerna bäst in i nästa pm som ska handla om hur planeringen verkligen fungerar i praktiken. De som kan svara på hur det är tänkt att fungera hade inte tid med oss då så de mailade vi till istället. Först idag har vi fått svar från en av dem. Vi har försökt göra så mycket som möjligt ändå, men det är svårt när man inte vet vilka svar man kommer att få. Jag har känt mig ganska frusterad. Men jag försöker hålla mig lugn. Nu har vi ju iaf något att arbeta med och vi har möjlighet att revidera sen till nästa pm. Så jag tänker inte stressa upp mig över detta.

Det finns mycket att glädja sig åt också. Imorgon ska Eric ha fest för att fira att han fyllde år för en månad sen. Och på lördag beger vi oss till Globen för att heja fram Guif till SM-guld. Ska bli såå kul! Jimmy och jag köade i över två timmar igår för att på tag på biljetter. Men trots att inte biljetterna blev de bästa tycker jag att det var värt det! Finalen kan man ju bara inte missa!

Inga kommentarer: