lördag 18 april 2009

Shopping

Igår var jag på skivstång. Det händer ju inte så ofta så det var riktigt jobbigt. Höll till och med på att få kramp i baksidan av låret. Så idag är jag jättestel. Har träningsvärk i ryggen, rumpan och lårets baksida. Att böja sig ner är ett helt företag, känner mig som åttio år.

Hade bestämt att jag skulle ta en ledig dag den här helgen och en pluggdag. Så morgondagen får spenderas med böckerna eftersom denna dag har spenderats på stan. Kom hem med en massa roliga saker. Ett par nya sneakers:

De här byxorna från HM:

Den här kjolen från favoritbutiken Ginatricot:

På Gina hittade jag även den här underbara klänningen. Ni kanske känner igen den från tv-reklamen:

Det blev även ett par nya leggings, strumpbyxor och solglasögon. Jag har inte shoppat någonting sedan innan jul (i Sverige alltså) så jag var helt lyrisk. Men nu är pengarna slut så nästa vecka blir nog ganska innehållslös. Men det är sånt man får ta. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihi.. kommer ihåg en annan gång med galet mycket träningsverk efter pump! är alltid illa när det går lång tid emellan.. :P söt klänning by the way
puss karin