lördag 21 mars 2009

Vad ska man säga?

I torsdags var Mickan och jag hemma hos mig och drack lite vin innan vi skulle möta upp de andra på Stocken. När vi kommer ut från mitt hus möts vi av två ambulanser och det står tre polisbilar utanför Marcus hus. Det visade sig att någon kille hade hoppat ut från ett fönster på fjärde våningen. Tydligen var han drogpåverkad så han trodde väl att han kunde flyga eller nåt. Som tur var klarade han sig med brutna ben. Man hoppas ju att han har lärt sig en läxa. Det var folk som såg när det hände så det påverkade ju fler än honom själv.

Känns svårt att veta vart jag ska fortsätta efter den här berättelsen. Speciellt eftersom det enda jag har att berätta om är tentaplugg som känns ganska oviktigt i sammanhanget. Så jag lämnar det så här och återkommer någon annan gång.

Inga kommentarer: