onsdag 11 mars 2009

Fullspäckade dagar

De senaste dagarna har minst sagt varit fullspäckade. I måndags var jag och Marcus i Stockholm och kollade på Roast på Berns. Hur kul som helst. Vi skrattade oavbrutet i en och en halv timme. Det tycker jag verkligen att ni ska se när det kommer på tv. Fast då kommer det väl vara nerklippt ganska mycket kan jag tänka mig. Innan showen gick vi på stan i flera timmar utan att någon av oss shoppade alls. Efteråt åt vi en jättegod middag på en italiensk restaurang vid Kungsträdgården.

Igår var det plugg för hela slanten och tre timmars spanskalektion innan Toves födelsedagsmiddag på Snerikes. Tyvärr blev det tidig hemgång för mig för att plugga. Hade en muntlig presentation imorse som jag var tvungen att förbereda lite.

Idag har grupparbetet fortsatt med den första skriftliga uppgiften. Jag tycker om vår grupp. Vi diskuterar både mycket och gärna. Satt kvar i skolan ganska länge och gick sen direkt till träningen. Så jag har knappt varit hemma alls idag.

Nu blir det lite spanskaplugg. Har tenta på lördag och jag har knappt öppnat böckerna.

Inga kommentarer: