tisdag 17 februari 2009

Hola amigos!

Har precis kommit hem från en spanskalektion. Det var riktigt tungt att släpa sig dit, men det är faktiskt riktigt kul när man väl är där. Jag ångrar verkligen inte att jag valde att läsa den här kursen också. Men det krävs lite mer jobb än vad jag kanske trodde att det skulle. Men det ska väl gå det också. Fokus ligger fortfarande på Höken. Den kursen går definitivt före eftersom den ingår i min examen. Har känts riktigt tungt de senaste dagarna. Har varit ganska stressad. Men idag känns det bättre inför tentan nästa fredag. Längtar som tusan tills den är avklarad. Då tror jag att det ska lugna ner sig lite grann. Det är grupparbeten som gäller under andra halvan av kursen och då borde man kunna vara lite ledig på kvällarna iaf.

Nu måste jag packa. Imorgon ska jag ju träffa dessa två flickor:

1 kommentar: