tisdag 18 november 2008

Vilket jävla skitväder!

Jag är kall, blöt och irriterad!

3 kommentarer:

Malin sa...

skoja inte om den saken, pissväder var ordet! Fy vad jag frös när ja var hemma, sur utom- och inombords. Du behöver inte oroa dig, lite plötsligt kom det väl, hade precis satt på mig mjukisbrallorna och såg framemot en lugn skön hemmadag... men men, det ordnar sig! Vi är ju trots allt lediga imorgon, och jag kan läsa lite på tåget, om jag inte får en viktig-petter-gubbe som pratar non-stop som igår vill säga! På lörda kommer jag, johan kanske fixar biljett, annars löser ja de på nått annat vis! Ha de bra här i uppsis, såg du förresten att de vart ett rånförsök mot seb i stan idag? :S och att de trodd att rånaren lämnat efter sig en bomb! (IGEN...) man blir ju lite att undra vart vår lilla hemstad är på väg...

Anonym sa...

Stackare!

Anonym sa...

illa! men låååånga ben du fick i den vinkeln! puss karin