fredag 14 november 2008

Och nu då?

Marcus är iväg på partaj och jag har spenderat kvällen framför Idol med en påse godis i handen. Men tv-utbudet efter halv elva suger ju. Det finns ingenting att se nu! Visserligen har jag tänkt gå och lägga mig tidigt, men man behöver ju inte överdriva. Innan elva går jag ju inte ens och lägger mig på vardagarna. Så jag får helt enkelt fördriva tiden här med att ge er lite onödig info.

Åt en jättegod fiskgryta med citron och gräslök idag. Receptet är nästan samma som det jag använde, men enligt mitt recept var det 2,5 dl matlagningsgrädde istället för créme fraiche och riset blandades med gul paprika. Det kan verkligen rekommenderas. Enkelt var det också, 35 minuter tog det.

Slängde in en ansökan till Medarbetare under Kontaktdagarna en timme innan ansökningstiden gick ut. Har velat fram och tillbaka, men jag tror att det skulle vara roligt. Återstår att se om de vill ha en.

Tentaresultaten skulle eventuellt anslås idag. Men jag har inte fått nåt mail så jag antar att det blir på måndag istället. För mig spelar det visserligen inte så stor roll, hade nästan bestämt mig för att inte öppna mailet förrän efter helgen iaf. Om det inte gick så bra ville jag inte förstöra helgen. Men som sagt, nu behöver jag inte oroa mig för det.

Så, nu har jag fördrivit en halvtimme. Alltid något.

Inga kommentarer: