fredag 28 november 2008

It's friday and I'm in love

Halva dagen gick åt till att plugga och resten till shopping på stan. Jag kom bland annat hem med en rödrutig klänning från Ginatricot. (Går tydligen inte att länka så att ni kan få se den.) Blir nog min juldagsklänning. Blev även lite ljus och grejer till ett pysselprojekt som jag ser fram emot att ta tag i när tentan är avklarad.

Har spenderat kvällen framför Idol - som vanligt på fredagkvällarna. Det är inte klokt hur bra Kevin och Robin är. Kevin har ju varit bra hela tiden, men jag blir fortfarande lika glad varje gång han står på scenen. Robin har ju gått igenom världens förändring de senaste veckorna. Jag är nog lite kär i båda två. Men jag tycker att det är tråkigt att Alice har tappat lite. Jag tyckte att hon var så himla bra förut, men hon har förlorat gnistan. Det är sjukt hur engagerad man blir av såna här program, det går liksom inte att låta bli.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Jag håller med dig Hannis!
Kevin har varit given nästan hela tiden medans Robin bara klättrat uppåt de senaste fredagarna. Kul kul! Jag håller nog på dom två för som du sa så har Alice verkligen tappat sig själv.
Pusss eve

Anonym sa...

Jag har ångest! Jag kan inte bestämma mig för vem jag tycker ska åka ut nästa vecka.. Kevin är ju outstanding på sitt vis, Robin har gått framåt de två senaste veckorna och är nu grym och Alice var ju så bra i Independent woman igår! Hur väljer man?!