lördag 22 november 2008

Att unna sig det goda i livet

Igår var jag på en mini-ansiktsbehandling som jag fick när jag nappade på ett erbjudande om en prenumeration på Hennes. Tydligen fick man även 20% rabatt om man bokade in en behandling till. Så hon lyckades övertala mig att boka in en ordentlig ansiktsbehandling med allt vad det innebär:

Brilliant Skin: (60 min) En klassiks ansiktsbehandling som anpassas efter hudtyp. Rengöring, hudanalys, peeling, ånga, djuprengöring, ansikstmask, massage, dagkräm .

Men även med rabatten kostar det 550 kronor. Har inte riktigt bestämt mig för om jag har råd att unna mig det. Vad tycker ni, är det värt det?

1 kommentar:

Evelina sa...

ja, du gillar väl inte massage som andra unnar sig ibland så det tycker jag du ska göra!Men vet du!? Önska dig det i julklapp! :) puss evepeve