tisdag 14 oktober 2008

Plugg och träning

Idag blev det en heldag i skolan med föreläsning och PM-skrivande. Börjar bli klara nu, det är bara inledningen som ska filas lite på. Vet inte riktigt hur resultatet blir, men det verkar inte vara någon grupp som är helt nöjda med sina arbeten. Som Eric sa idag känns det som att man slår in öppna dörrar. Men vi ska nog bli nöjda till slut.

Ska strax sticka iväg på första träningspasset på en och en halv vecka. Nu är förkylningen i det närmaste borta så nu vågar jag mig på det igen. Johan och Malin ska träna direkt efter mig så de får väl bedöma hur jag sköter mig eftersom de tyckte att det skulle bli jättekul att kolla in när jag pinar mig. Det är step som gäller ikväll så jag borde i alla fall kunna motivera mig själv till att ta i ordentligt. Det är ju så roligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huj! frågar du mig så såg det inte alls roligt ut. Johan har slagit mig gul o blå och händren darrar, jag har även insett att det där med kordination inte är nått för mig då till och med uppvärminingen är föör svår för mig, haha skulle vilja se mig på step då! ;) natti natt, en produktiv onsdaga önskar jag dig

Anonym sa...

koOrdination, jaa ja vet! ja såg ditt höttande finger ända hit ;) hej