måndag 6 oktober 2008

Helgen som försvann

Så här har jag sett ut hela helgen. Har legat nerbäddad med feber, rinnande näsa och värkande hals. Min kropp tyckte tydligen inte om att jag gick ut två kvällar på rad.

Idag är iaf febern borta, men näsan och halsen retas fortfarande med mig. Usch, vad tråkigt jag tycker att det är! Nu kan jag ju inte träna heller. Mycket irriterande nu när man äntligen kommit in i det.

Men men, det innebär ju lite mer tid att ta igen det pluggandet jag skulle ha gjort i helgen men som inte orkades med. Sitter nu och läser igenom material till det PM vi ska börja skriva på imorgon.

Måste fixa mat också. Känns väldigt jobbigt eftersom det ändå inte smakar nåt. Skulle lika gärna kunna strunta i det. Men efter att knappt ha ätit något på över ett dygn behöver jag nog få i mig en hel del energi idag.

Inga kommentarer: