tisdag 2 september 2008

Back in business

Då var man tillbaka i Uppsala och allt är precis som vanligt. Förutom en stor sak - Marcus är också här. Det känns jättebra, men jag tror inte att jag helt har fattat det ännu. Känns hela tiden som att jag borde passa på att vara med honom innan han åker hem. Men sakta men säkert går det upp för mig att han faktiskt är här för att stanna. Jag tror att det här kommer att bli superbra!

Har fått mycket skäll för att bloggen i stort sett legat i vila under sommaren. Men nu ska det bli ändring på det. Man behöver ju något att skjuta upp pluggandet med. :) Pluggandet som kommit igång med full fart. Imorgon bör jag ha läst fyra kapitel, har än så länge hunnit med ett. Och idag blir det inget mer gjort. Ska strax åka iväg på det första spinningpasset för hösten. Får se om jag kommer levande hem.

Inga kommentarer: