lördag 28 juni 2008

Helgaktiviteter

Igår var det bio som gällde med tjejgänget. Och vad såg vi då? Sex and the City såklart! :) Den var precis så bra som alla sagt. Jag skulle lätt kunna se den igen redan idag. Efter bion sov jag hos Anna eftersom både hon och jag är själva den här helgen.

Halv elva var vi nere på stan för lite shopping. Blev en kjol, en tunika, trosor och pyjamas. Sen var det dags för massage på Spakällan. Fick det i present av Marcus förra året. Jag vet, helt sjukt att det dröjde ett år innan jag utnyttjade det! Men om jag hade vetat att de hade öppet på lördagar hade jag nog gjort det tidigare.

Ikväll blir det party med de bästa. Det är bara Josse som saknas. Sen är det Annas tur att sova här.

Livet leker, men jag saknar er mina Uppsala-vänner.

1 kommentar:

Sofia Norberg sa...

Visst va den bra!!! O gud va härligt med massage! Hoppas du mår fint!