onsdag 7 maj 2008

Tråk-Hanna

Blev bjuden på en till grillkväll idag, men jag orkade inte ta mig över hela stan. Jag hade hela kvällen planerad så jag valde att hålla mig till de ursprungliga planerna. Det innebar ett jätteroligt bräd-pass. Var länge sen jag körde det passet och det var skönt att känna att den senaste månadens svettande på spinningcykeln gett resultat på flåset. På tal om svett - på senaste tiden har jag märkt att jag svettas mycket mer när jag tränar än jag gjorde tidigare. Det verkligen rinner om mig, jag är nästan värre än killarna. Inte fräscht!

Efter träningen lagade jag en av mina favoriträtter - enchiladas. Jättegott och superenkelt - perfekt när man kommer hem sent efter träningen.

Sista delen av kvällens plan var att titta på Grey's anatomy. Och det var så klart lika bra som vanligt.

Imorgon får jag börja packa inför hemresan. Längtar tills jag kliver av tåget i Eskilstuna på fredag. Då ska det grillas i Slagsta med pappa, Sara och Marcus. Mysigt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tycker mig ha hört nånstans att ju mer vältränad man är, dessto mer svettas man. Enligt Linda har det nått o göra med metabolismen (googla på det! ;) eller så försöker ja ta reda på närmare :P kanske lättare det). Att svettas mycket är alltså ett tecken på att man är iform. Det du med smör på! Dock kan man ju fråga sig om snubben som satt o stank på träningscykeln brevid mig på gymmet idag kan skylla på att han var fööör vältränad... Ibland kan det bli för mycket av det goda! huuuga, natti natt!

Anonym sa...

Jag tänkte precis skriva det som Malin redan skrivit. Svett är ett tecken på att man är vältränad. :)