lördag 31 maj 2008

Sista partykvällen VT08 avklarad

Vi började med lite sallad och vin i Stadsparken innan vi begav oss till Snerikes vid halv nio. Nästan så fort vi hade ställt oss i kön fick vi reda på att det var "en in en ut" som gällde. Då gav vi nästan upp hoppet. Men när jag kom tillbaka efter att ha smitit ur kön för en kisspaus stod vännerna längst fram. Så in kom vi iaf. Men det blir konstigt när man går ut så där tidigt. Efter två och en halv timmes dansande var jag och Malin helt slut så vi gick vidare för att få i oss lite mat. Då var klockan bara halv tolv. Hur konstigt känns inte det? Men jag var inte hemma förrän två iaf - jag och Malin kan verkligen snacka. :)

En riktigt lyckad kväll var det. Jag har idag rivmärken, onda fötter och blåmärken som minnen. :)




2 kommentarer:

Sofia Norelius sa...

åh vilka fina bilder! det ser så mysigt och somrigt ut!

Malin sa...

Men ååh va fina bilder!! Jag tror jag snor ett par :P Hoppas du mår bra idag. Jag vakna fem i morse och var bara sååå förbannat törstig! :S Som man int drack tillräckligt igår liksom:P Jag verkligen haaatar o kliv opp den där tiden när man verkligen behöver sova. Några svängar upp vid halv sju och åtta vart det också med värkande huvud och den bittra smaken av pommesfrites (jaa ja borsta faktiskt tändren). Men nu ha ja gjort sista värderingsprovet! Tack lilla vän för att du hjälpt mig på traven med Fond f. verkligt v., den satt spiken i kistan :) såå skönt att ha dom gjorda! Ha det fint vännen, sen får vi höras om ändringarna i årsredov. II... KRam!