måndag 26 maj 2008

Recap av helgen

Födelsedagsfirande med tillhörande rumpskakningar på Nybron i fredags.

Hjälpte pappa köpa tv i lördags. Köpte nya skor, chockade med ett par gula faktiskt. :) Förfestade med Marcus och grabbarna på kvällen. När de drog till Nybron mötte jag upp Josse och gick till Perrongen. Deras kortläsare slutade att fungera så vi fick köpa RedBull-Jäger genom att tömma fickorna på mynt.

Igår hann jag med en sväng till jobbet där jag hämtade nya kampanjkatalogen. Ska leva med den i en månad nu så att jag lär mig alla nya grejer. Sen blev det shopping! Tre linnen (en tubtopp och två vanliga), en klänning och en kjol. Kjolen sitter som ett fodral och jag har inte bestämt mig än om jag trivs i så tighta kläder. Vi hann också med mors dag-fika hos mamma och middag hos Floods.

Ikväll har jag bjudit mamma på mat framför fotbollen. Det blev avokado med en räkröra till förrätt och skagenpanna till varmrätt. Tårtan jag köpte till mamma igår fick fungera som efterrätt.

Inga kommentarer: