onsdag 14 maj 2008

Nyfiken..

Onsdagen har handlat om obeskattade reserver. Roligare än det låter faktiskt. Men jag fastnade rejält på ett webbprov. Fick absolut inte det att stämma. Men efter ett svettigt träningspass och lite lax och bulgur gjorde jag ett nytt försök och då gick det bättre. Så nu är jag jättenöjd.

Pratade med mamma och mormor idag om deras Barcelona-resa. Trist att de hade otur med vädret, men det låter som att de haft det bra ändå. De fick ju se Barca spela och det väger ju upp det mesta. :) Men de hade en liten fundering. Hela publiken buade ut Eto'o och Deco så fort de fick bollen under hela matchen. Till och med när Eto'o gjorde mål buade dem åt honom. Mamma och mormor hoppades att jag kunde svara på varför, men det kunde jag inte. Så om det är någon som vet varför fansen hatar dessa spelare skulle vi bli väldigt tacksamma om ni kunde upplysa oss.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Ja, just ja, de har lagt medlemsavgiften utanför kortpriset nu. 500 är faktiskt helt okej också.

Jag skippar också spinningen, bestämde mig för att åka hem istället. Det får bli träning på fredag på Friskis hemma, kärt återseende :)

Kram