lördag 17 maj 2008

Money, money, money

Marcus ringde och väckte mig klockan tio imorse för att han behövde hjälp med tvättningen. Efter det somnade jag om och vaknade inte förrän kvart i två. Helt sjukt, jag vet. Blev chockad när jag tittade på klockan. Skyller på bristen på energi efter att inte ha ätit på ett dygn. Men nu har jag iaf fått i mig lite mat och känner mig genast lite piggare.

Sitter och kollar på Lyxfällan. Varje gång blir jag lika förvånad över hur oansvariga folk är med sina pengar. För mig är det helt obegripligt. Hur kan man köpa saker när man vet att man egentligen inte har pengarna? Kommer aldrig förstå mig på såna människor.

Måste gå igenom min egen ekonomi eftersom det kom en ny HM-katalog igår. Hittade flera plagg som jag vill ha så nu måste jag kolla hur mycket jag faktiskt har råd med. Behöver ju förnya min sommargarderob eftersom mycket är för stort nu.

Inga kommentarer: