lördag 26 april 2008

En sväng på stan

Att gå på systemet kvart i tre en lördag är aldrig någon bra idé. Om man dessutom lägger till att det var första lördagen efter löning och sista lördagen innan Valborg kanske ni förstår hur mycket folk det var. Alla kassor var öppna och det var köer genom hela butiken. Det var inte speciellt övertänkt att gå dit just då. Men jag fick iaf nästan allt jag skulle ha inför Kvalborg/Valborg.

Tanken med en tur på stan var att komma hem med några roliga saker, kanske ett par skor eller en klänning. Istället kom jag bara hem med tråkiga saker. Visserligen två nagellack och det är ju ganska kul, men det finns ju roligare saker att köpa en Dove, socks och B-vitamin.



Var inne på Bianco och tittade på skorna som jag hade med i ett tidigare inlägg. Som tur var stod inte min storlek framme. Då hade jag ju vart tvungen att prova den och då hade jag säkert blivit helt förälskad. Har inte bestämt mig än om de är värda 550 kr. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: