tisdag 4 mars 2008

Senaste nytt

Efter att ha suttit i flera timmar i skolan men ändå inte fått någonting gjort på grupparbetet tyckte jag att jag lika gärna kunde åka hem och fortsätta med det individuella pluggandet. Så nu väntar två och en halv timmes intensivpluggande för att kompensera för ineffektiviteten tidigare idag. Sen väntar födelsedagskalas i Kantorn hos Johan. Trevligt. (Jobbigt bara att alla envisas med att bo i andra änden av stan.)

Till sist, ett avslöjande: Jag kommer hem nu i helgen också. Denna gång helt och hållet för Marcus skull (och min egen så klart). Kan ju inte missa älsklingens födelsedag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Igår var jag extremt förutseende och tittade på dagens Gossip Girl-avsnitt eftersom jag skulle missa det p g a utgång med PVD. Nu ligger jag däckad i feber, kan inte gå ut och har redan sett kvällens program! TYPISKT!

Anonym sa...

hello...när fyller han år då?? hade du typ tänkt att inte komma hem då eller??pussas