måndag 10 mars 2008

Bättre dag

Idag har jag varit på mycket bättre humör. Fick reda på resultaten från förra delkursen idag. 11 av 13 poäng på PM:et, 4 av 4 på den individuella reklamanalysen och även full pott på opponeringen. Det innebär att jag kom upp i 39,5 poäng på Marknadsföringen. För att få VG på hela Fek-kursen krävs 150 poäng, alltså 37,5 på varje delkurs. Känns bra att ha två poäng till godo. Då behöver jag inte ha lika dåligt samvete för att jag missade en poäng i morse när jag struntade i seminariumet. :)

Grupparbetet blev i stort sett klart idag. Så imorgon kan jag ägna mig åt mitt eget pluggande. Nu har jag lyckats få igång skrivbordslampan så nu kan jag faktiskt plugga hemma.

Ska upp och tvätta imorgon bitti har jag tänkt så nu är det nog lika bra att jag gör mig redo för sängen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hannapanna! Du är ju så duktigt du :) Du får ta det lugnt nu i veckan för på fredag händer det! Ska bli så skoj :) Tack för att du finns gumman.. Puss

Anonym sa...

Grattis gumman. Puss från Mamma