söndag 3 februari 2008

Hemma

"Hemma" är ganska svårdefinerat för mig. Jag kallar både Uppsala och Eskilstuna hemma. Men egentligen är det inte platsen som spelar så stor roll. När jag är med Marcus känner jag mig hemma på ett helt annat sätt, oavsett var vi är. Det är jätteskönt att komma hit och ladda batterierna.

Fredagens pokerkväll innehöll allt man kan förvänta sig; pengaförlust, alkohol i mängder och massa skitsnack. Blev som vanligt mycket senare än jag förväntat mig. Men väldigt trevligt var det.

Igår blev det först handboll. Det var inte den bästa matchen jag sett, men dramatisk var det iaf. Tyvärr räckte inte Guif hela vägen. Efter matchen bjöd äsklingen på middag på Papas Tapas. Mycket gott! Han skämmer bort mig. :)

Idag väntar middag hos Floods. Har fått förhandstips om att det väntas lax. En av favoriterna. Marcus bror och hans flickvän har nyss kommit hem från en två veckors lång semester i Malaysia så vi hoppas på att få se lite bilder därifrån.

Marucs är och tränar så jag borde passa på att plugga lite inför tentan på fredag. Men det finns ju så mycket roligare saker att göra..

1 kommentar:

Anonym sa...

Kändes skönt att pengarna hamnade i min ficka faktiskt :)Så nice att träffa dig igen. Hoppas de fixar sig så jag kan komma till dig på fredag! Vore jätte kul! :) Du e bäst Hanna! Puss