tisdag 29 januari 2008

Till Saras ära

Syrran tycker att uppdateringen har varit dålig så jag får väl bjuda på ett inlägg för hennes skull.

Plugg och träning har de två första dagarna i denna vecka bestått av. Seminarieuppgiften som ska vara inlämnad imorgon har tagit mycket tid. Idag var halva gruppen bakis efter ett event med nollegruppen igår så Malin och jag fick vara mest effektiva för en gång skull. Men det tar Sofia och Sofia igen imorgon när de träffas två timmar innan Malin och mig. Vi har bra teamwork.

Kvällen har spenderats med Tove. Planerna var att äta tacos och titta på premiären av Gossip girl. Men riktigt så blev det inte. Vi tog nämligen för givet att det började klockan nio. Så vi satt i godan ro och åt och snackade skit. När väl tv:n åkte på hade det precis slutat. Snacka om antiklimax. Så nu måste vi helt enkelt göra om det nästa vecka.

Nu väntar sängen. Klockan är alldeles för mycket. Problemet är bara att jag är alldeles för uppe i varv för att kunna sova. Men ett försök får jag väl göra iaf.

Godnatt!!

Inga kommentarer: