söndag 13 januari 2008

Petter vs Rocky

Som ni kanske har förstått på mängden inlägg denna kväll är det en lugn lördag för min del. Marcus är på Lotus och lyssnar på Petter. Själv kombinerar jag tv-tittande med bloggläsning. Har precis sett Rocky IV. Trodde inte att det var min typ av film, men den var faktiskt helt okej.

Men nu blir det snart sängen och Stieg Larssons Män som hatar kvinnor.

Imorgon kväll går tåget som ska ta mig tillbaka till Uppsala. Känns inte kul eftersom jag vet vad som väntar. Tre dagars brutalt tentaplugg. Puh. Blir trött bara av att tänka på det. Jobbigt också att lämna Marcus. När vi precis har vant oss vid att bo ihop och fått in någon slags rutin så måste jag åka igen. Och det lär dröja tre veckor innan vi ses igen. Tufft nu när man vant sig vid att han alltid finns i närheten. Blir nog ett jobbigt avsked. Som varje gång jag åker tillbaka till mitt andra liv.

Nej, nu blev det för deppig. Jag går och lägger mig istället för att sitta här och tänka.

God natt!!

Inga kommentarer: