fredag 25 januari 2008

Känslomässig bergochdalbana

Cyklade iväg till skolan vid tio i morse för att sälja några böcker och för att kolla tentaresultatet som anslogs igår. Med pirrande mage började jag bläddra i papperna. Då ser jag att jag inte är den enda med födelsedag 860622. Alltså kan jag inte veta vilket resultat som är mitt. Men båda resultaten var iaf godkända så det var skönt. Men ett av resultaten gav VG. Lite småupprörd kommer jag hem och förbereder mig för att skicka iväg ett mail till den kursansvarige när jag ser att jag fått ett mail från Uppsala universitet. Tydligen har de redan hunnit registrera alla resultat och då skickas det ut via mail. 56 av 60 poäng lyckades jag få ihop. Långt över förväntan. Jag som gick och var orolig att jag inte skulle klara VG-gränsen och sen visar det sig att jag klarade det med råge. Känns jäkligt skönt. Ungefär så här glad känner jag mig nu:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om du är sådär glad kan du väl fira med ett glas vin!
Skitbra prestation. Top of the line! Så skulle jag skulle oxå gjort.....

PoK/P

Anonym sa...

VAAAAAAAAA???!!!! På statistiken?! Du är ju helt sjukt bra Hanna! GRATTIS!! :) I och för sig är jag inte förvånad, ven skulle fixa det om inte du? Se till att fira ordentligt, det är du verkligen värd! Och du? Jag saknar dig också! Vill abslout ses någonting i nästa vecka! När åker du till Etuna? Puss och kram

Anonym sa...

ett glas vin?! nu tycker ja du borde bälja i dig ett par, tre flaskor!!! :D Jätteduktigt jobbat Hanna! Vad bra att vi alla blivit positivt överraskade, vad är väl int bättre än det!? :) Jag fyndade tre tröjor på ÅLANDSFÄRJAN, fan alltså att man int kommer från den där rean nån jäkla gång! Du får se dom framöver, ja e såå nöjd! Sen försov ja mig i morse och missade färjan, då vart jag rosenrasande (fattar int varför ja reagera så starkt!) Tur nog gick ju en annan båt 2h senare.. men ändåå! Måst införskaffa en bättre väckarklocka! Man är hopplös! Nästa onsdag firar vi! Om inte före;) Trevlig helg! KRamar

Charlotte sa...

Åh shit vad bra, Hanna! Stort grattis! Säger dock som Tove, det var ju inte direkt någon skräll att du skulle klara dig bra på tentan. Men fyra fel, det är INGENTING! Grattis igen! Kram

Anonym sa...

Grattis! Vad du är duktig, hen jag är inte heller förvånad. Puss Mamma