onsdag 12 december 2007

Snurrig dag

Idag har vi arbetat med laborationen hela dagen så nu är vi i stort sett klara. Bara en liten irriterande fråga som vi inte förstår. Men det klarnar nog på föreläsningen imorgon.

Har känt mig yr i huvudet hela dagen idag. Vet inte vad det kan bero på. Är det högt eller lågt blodtryck som orsakar det? Väldigt irriterande är det iaf. Reste mig upp och ramlade direkt ner på stolen igen utan att riktigt förstå vad som hände en gång. Sen gjorde jag ju misstaget att berätta det för Marcus när jag pratade med honom. Det skulle jag inte ha gjort. Den killen kan verkligen oroa sig.

Nu ska jag sätta på kupévärmaren så jag får lite varmare här i rummet och mysa framför tv:n. Champions league väntar om en stund. Måste fundera över hur jag ska göra imorgon kväll också - släppet på Snerikes eller inte? Får känna efter hur jag mår imorgon. Sen gäller det ju att jag får med ålänningen också. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske vore bra att kolla blodtrycket i alla fall och passa på att kolla andra värden också när du ändå är igång. Vi får ta tag i det när du kommer hem.

Men får du fortsatt problem med yrsel tycker jag du ska kolla trycket ganska så omgående.

Nu är det galet körigt här innan vi ska iväg, så jag vet i alla fall vad min yrsel kommer sig av ....

Puss från mamma

Anonym sa...

oooh man är nämnd i offentliga sammanhang :P Sorry att jag svek dig ikväll för norrlands igår, men vi får allt ta igen det dubbelt upp en annangång, och då skall du va yr i bollen av andra orsaker än vad du är nu :S! Trevlig helg pådde