lördag 15 december 2007

Burrrr

Att ge sig ut idag var inte den bästa idén jag haft. Har nu varit hemma i över en halvtimme men jag är fortfarande frusen. Dessutom fick jag åka hem tomhänt från stan. Jag hittade ingenting. Ingenting! Så nu får jag nog acceptera att jag får köpa de sista klapparna i sista stund hemma i Eskilstuna. Det finns faktiskt något positivt med det: jag slipper släpa hem det. Jag har tillräckligt med saker som måste med hem. Är inte helt klar över hur jag ska få med mig allt, det blir till att släpa iaf. Tur att Marcus var här förra helgen och tog med sig en hel del då. Annars hade det aldrig funkat.

Dagens funderingar:
  • Julklappsidéer
  • Klädval till jul och nyår
  • Hur få pengarna att räcka till nästa månad när inkomsten blir 2000 kr mindre

Inga kommentarer: