måndag 19 november 2007

Trött

Är obeskrivligt trött idag. Sov jättedåligt i natt och det har suttit i hela dagen. Lägg därtill en ganska ansträngande dag i skolan så förstår ni hur jag känner mig just nu. Marcus märkte det nog ganska tydligt när vi pratade i telefon. Jag har inget tålamod när jag blir så här. Funderar på att strunta i Prison break ikväll och lägga mig och läsa istället. Skulle nog göra gott. Morgondagens föreläsning har dessutom blivit framflyttad från klockan 12 till 8(!).

På plussidan är allt bokat nu inför helgen. Ska bli så kul att hälsa på syrran och se hur hon har det. Sen gör det ju inget att det är just i London hon befinner sig. Kanske blir vi tvungna att shoppa litegrann. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du läst Saras blog? Saras familj flyttar hem i januari. Undrar hur det blir nu. Det ordnar sig säkert på något sätt, men det är synd om Sara för hon vill ju så gärna stanna och har ju trivts så bra med familjen. Puss mamma

Anonym sa...

Hoppas att du har en helt underbar kväll på Snerikes ikväll! Jag lyssnar på Justin och låtsas att jag också är där.. :) Puss och kram!