tisdag 13 november 2007

Pissdag igår

Igår var det meningen att jag verkligen skulle komma igång med statistiken. Då bestämmer sig min dator för att börja krångla. Jag satt från kl 2 till 10 innan jag fick den att fungera så som jag ville. Det blev med andra ord inte så mycket plugg gjort igår heller. Gissa om jag var irriterad. Idag verkar den iaf vara på bättre humör så vi får hoppas att det håller i sig.

Konserten i söndags var iaf grymt bra. Alltid lika roligt att se Winnerbäck. Det blev ju inte sämre av att han spelade nästan alla mina favoritlåtar. Eller vad sägs om Min älskling har ett hjärta av snö, Du hade tid och För dig. När han sedan publiken stämde upp i allsång till Hugger i sten och Kom änglar, då var det magiskt. En helt perfekt konsert helt enkelt. Förutom att brandlarmet gick mitt under konserten. Detta hade aldrig märkts om det inte var för att alla lampor i hela lokalen tändes i och med det.

Var uppe klockan sju i morse och tvättade. Första gången jag klarade mig utan att någon maskin stängdes av mitt i. Men det var visst någon annan som inte hade samma tur.

Idag är det bara plugg som står på schemat. Har föreläsning kl 12. Sedan ska jag nog sitta kvar i skolan och försöka komma igång på allvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej you. Hoppas du får en bättre dag idag. Tänkte bara ge ett litet råd medan jag kommer ihåg. Ta med något varmt att sova i när ni kommer hit. Det är svinkallt på mitt rum. Inatt sov jag i mjukisbyxor och två tjocktröjor + täcke. Så en träningsoverall är nog inte helt fel.

Och förresten mamma skulle kolla med dig om Micke pratat med dig? Skickade hon med laddaren och frågade om absolut torr?

Puss från lillis

Anonym sa...

Vad är problemet med datorn? Kanske läge att lämna in den när ni åker iväg?/Kram mamma