fredag 30 november 2007

Halsont?

Är det där halsont jag känner? Det kan det väl inte vara. Nej, det går bara inte. Det vore helt oacceptabelt om jag blev förkyld nu. Behöver all energi jag kan få för att orka med allt som måste göras de sista veckorna innan juluppehållet. Jag tänker ge halsen en chans. Ikväll ska jag, trots att jag har blivit erbjuden att följa med på inflyttningsfest, bara ligga i sängen, kolla på Idol, dricka glögg och te samt äta pepparkakor och en påse godis. Men det är den enda uppmärksamheten halsen kommer att få. Från och med imorgon kommer jag att ignorera den totalt. Så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är fortfarande bitter! Vem ska jag räkna med när det gäller fest om jag inte kan räkna med dig, din alkoholist?! :) Jag skojar bara. Det blir lugnt för mig också ikväll, det gör gott. Med våga inte satsa halvhjärtat på juldagen!!!!!!!

Anonym sa...

Jag trodde väl inte det. Vi ses i dimman! ;)