onsdag 7 november 2007

Dagens i-landsproblem

Efter en skön sovmorgon fick jag äntligen städningen avklarad. Skönt!

Har upptäckt att 5:an har börjat visa Gilmore Girls från början igen på eftermiddagarna. En glad överraskning. Igår var det t o m ett avsnitt jag inte sett. Enda problemet är att det går samtidigt som Dawsons creek. Angenäma problem - jag vet.

Ikväll blir det ett till bräd-pass på Friskis. Vaderna har inte helt återhämtat sig än så vi får väl se hur det går.

Pappa - självklart är det bara p g a fars dag som jag kommer hem i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey du!

Vet du vad? Om du skaffar dig en dvd nån gång kanske du kan få låna Mickes gilmore boxar. Vet du hur fast man blir på en skala? Helt underbart. Lite deprimerande också kanske.

Längtar tills ni ska komma hit!

Anonym sa...

hej baby du är otrolig men jag gillar dig för det;) 'r det sant att du inte har en dvd:o